Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Ποιητική συλλογή "Ποιήματα του κώλου"

Μία κατάθεση ψυχής από τον ανώνυμο κάτοχο του blog myrizei kammeno. Σπάνια και ανέκδοτα ποιήματα γραμμένα με μπόλικο ιδρώτα και συναίσθημα μόνο για τους αναγνώστες του myrizei kammeno... Διαβάστε, στοχαστείτε, νιώστε τον ποιητή και τα μηνύματα που θέλει να περάσει... Κριτική ευπρόσδεκτη.

WARNING! VIEWER DISCRETION IS ADVISED!




Ποιητική συλλογή "Τραγούδια του κώλου - Σκατά Ποιήματα"



Τα θέλει ο κώλος σου


Ο κώλος σου ο στρογγυλός
ένα καβλί το θέλει
θα στον χώσω να τον φας
με σαντιγύ και μέλι






Ο ατομιστής σκατολάγνος


Ω! Πως τα φέρνουν οι καιροί
και φτάσαμε σε κρίση
κι ο καθένας τρώει σκατά
για να επιζήσει!

Σκατά ωμά, σκατά ψητά
σκατά ψημένα με το γκάζι
σκατολάγνος είμαι εγώ
εμένα τι με νοιάζει...?






Χαμόγελο και κλάμα


Ολιμερίς ολοβραδύς
είσαι σε αυτό το χάλι
να στον χώσω λίγο για να δεις
θα χαμογελάσεις πάλι...

-Να κάτσω να τον φάω
ξέρω θα μου κάνει κέφι
να μου ανοίξεις τη ροδέλα μου
για να χοράει ντέφι.

Μα εγώ φοβάμαι-
πως αντί για γέλια και χαρές
αύριο που θα στραβοπατάω
από τα γέλια σου θα κλαις!!!






Της πουτάνας ο καημός


Κάτω απ' του φεγγαριού το φως
κάθε πουτάνας ο καημός
πιάτσα κάνει λεφτά να βγάλει
να μην μείνει άλλο σε αυτό το χάλι.

Τα αυτοκίνητα μπροστά τους σταματάνε
οι οδηγοί περιφρονητικά το κώλο τους κοιτάνε
μα δεν θέλουν βρωμιάρες άλλο να γαμάνε
και ταχύς φεύγουνε και για κωλόμπαρα τραβάνε...






Έρωτας στον ακαδημαικό χώρο


Σε βλέπω κάθε μέρα στη σχολή
και μου σηκώνεται η ψωλή μου
πόσο θα θελα να γλύφεις
τη πουτσοκεφαλή μου!

Η κάβλα μου με μαρτυράει
γι αυτό και με καλείς για meeting
στον κώλο μου τον χώνεις
και έχω anal squirting

Μετά ανάσκελα σε στήνω
τώρα ήρθε η σειρά μου
έφτασε η ώρα να γευθείς
τα βρωμερά σκατά μου

Σκούζεις από ηδονή
μπουκωμένος με μια κουράδα
είδες σου λέω πέτυχε
της εστίας η φασολάδα!!!






Το πάσχα και ο κώλος


Είναι Πάσχα Θεού γιορτή
χαρά ο κόσμος όλος
μα παρθένος ακόμα μένει
ο τρυφερός σου κώλος!

Τη σούβλα ολόκληρη θα πάρω
και θα στη χώσω από πίσω
χριστιανικά και ευλαβικά
θα κάτσω να σε σουβλίσω!







Πουτάνα Ζωή


Πως τα φέρνει η πουτάνα η Ζωή
και δεν μου κάθεται ποτέ
που θα πάει θα την στριμώξω
μέσα σε κανά ντεκέ.

Στη τουαλέτα θα τη στήσω
και μεσ' στο κώλο της θα χύσω
με μαχαίρι θα φροντίσω
να τη τεμαχίσω -
και το άψυχο κορμί της
να το ασελγήσω.







Μουνί


Μια ζωή σέρνει καράβι
της γυναίκας το μουνί
ενώ μέσα στο μυαλό της
κατοικεί μια αντρική ψωλή

Γι αυτό έλα κούκλα μου
να σε πηδήξουμε
ευθύς όλοι μαζί
αλλιώς θα σε απειλήσω
με κλειτοριδοεκτομή!!!







Η σημασία του σεξ


Το σεξ μονάχα γίνεται
για την αναπαραγωγή
γι αυτό σου λέω κούκλα μου
ώρα για κλειτοριδοεκτομή!

Δεν με νοιάζει καθόλου
αν δεν σε συμφέρει
εγώ στο χέρι μου θα πιάσω
το κοφτερό νυστέρι!

Το κορμί σου θα χαιδεύω
τελετουργικά
σκέφτομαι πόσο θα με φτιάξουν
τα δικά σου ουρλιαχτά

Την τομή βλέπεις θα τη κάνω
χωρίς αναισθησία
να πεθαίνεις απ' το πόνο
αυτή είναι η ουσία!!!







Η Ωραία Ελένη της Τροίας      (το βαρύ χαρτί της συλλογής)



Για μια πουτάνα έγινε
ο πόλεμος της Τροίας,
χρόνια και χρόνια σφάζονταν,
γαμήθηκε ο Δίας!

Γι αυτό σκέφτομαι και λέω
χάθηκαν άλλοι κώλοι?
Ή στη τελική
να την παρτουζώναν όλοι!

-Δεν είναι έτσι φίλε μου
η Ελένη ήταν και πολύ προχώ-
ήταν λίγο για κείνη την εποχή
να τον πέρνει απ' το πρωκτό?

Υπάρχουν γραπτά σωσμένα
και αδειάσειστα στοιχεία
πως η Ελένη έκανε
και ποδομαλακία,
τσιμπούκια πισωκολλητά
όλα τα γούσταρε τρελά!!!

Αχ να μου να κι εγώ εκεί
τη παρθενιά (lol) της να μου δίνει
να της τον δίνω να μου τον γλύφει
και όλα να τα καταπίνει.

-Να σε διακόψω φίλε μου
ακούγονται πολλά
και δεν ξέρω να ξεχωρίσω
τα λάθος απ' τα σωστά.

Με τον Αγαμέμνονα έχω ακούσει
έκανε ανωμαλίες, -
βίτσια πολλά σκατά
και ασφυξιολαγνείες!

-Αυτά φίλε μου τα λεν'
οι βλάσφημοι τρελοί,
οι ανθέλληνες παλιοπούστηδες άγγλοι ιστορικοί
οι οποίοι αποδείχθηκαν μικροτσούτσουνοι και τρομπακτικοί!!! (respect στα αλάνια από trompaktiko)

Αντί μαζί σου να εκνευριστώ
και να σε παλουκώσω
θα κάτσω με υπομονή
να σε ενημερώσω

Σε όλη την Αρχαία Ελλάδα
εξαπλώθηκε-
ένα μοναδικό μαντάτο:
πως ο φαρδοκώλης ο Αγαμέμνονας
της έσκιζε το πάτο.

Γι αυτό και σήμερα οι μαθητές
στα @@ τους να γράψουνε τις πανελλαδικές
και κάθε μέρα ανελλιπώς
μέχρι ο ήλιος να πέσει και να δύσει
να μελετάνε πρέπει
αυτό το ιστορικό, αρχαιοελληνικό γαμήσι!!!







Η πουτάνα και ο κωλομπαράς


Με συγχωρείς ρε κοπελιά
έχεις πολύ ωραίο ass
και εγώ είμαι γνωστός στη πιάτσα
παλιός κωλομπαράς

Θέλω να σου ρίξω
ένα μπούτσο of course
-Αποκλείεται μαζί σου
να χω sex intercourse!

Από το smell σου καταλαβαίνω
έχεις να πλυθείς για μέρες
-Κάνεις λάθος κοπελιά
δεν χάνω τις δευτέρες!

-Άντε και fuck you bastard
i m gonna call the police
-Άστ' αυτά ρε κοπελιά
πάλι μπροστά σου θα με βρείς

Αν δεν μου κάτσεις να το ξέρεις
θα σε κάνω rape
και το στόμα σου θα φιμώσω
απλά με selotape

Δέξου αυτό το χαρτονόμισμα
το πορτοκαλί το 50 buck
έλα να σε πηδήξω
και κάνε μετά την duck

-Ωραία μου τα λες
μου φαίνονται allright
στη ζωή δεν είναι όλα
μόνο black and white

Πάμε σε κανά hoteli
να πάμε να τη βρούμε
και όσο εσύ αντέχεις
μαζί να γαμηθούμε

θέλω στο pussy μου να βάλεις
όλη σου τη fist
και όταν εν τέλη φύγουμε
don't tell the priest!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου